fredag 16. juli 2010

Sommerferie

Nå har ingen av oss skrevet på vet ikke hvor lenge, så jeg tenkte at det fikk bli min tur denne gangen. Egentlig bruker vi denne bloggen til å skrive når vi har lyst, så det ble nå for min del :) Vi har, som alle andre som går på skolen, sommerferie og jeg koser meg i hvertfall med det. Line og jeg jobber som vaskehjelp på et sykehjem, men bortsett fra det later vi som om vi har sommerferie likevel. I dag var arbeidstiden fra 08.00 til 10.00 fordi det var noe ekstra som vi måtte ta, så arbeidstiden ble litt kortere. Vanligvis jobber vi fra 08.00-13.40. Veldig grei arbeidstid!

Om to uker(i går) reiser Line og jeg til Kreta og blir der i to uker. Vi var på Kreta i fjord også, så derfor gleder jeg meg bare enda mer, fordi jeg vet hva jeg skal til :)
Hva driver du med i sommer?

Ingen kommentarer: